lauantai 5. helmikuuta 2011

Esittely: Sanni


Ennen vuotta 2006, olin tylsä ja surullinen. Sitten taivaalta tippui suuri muna ja sieltä tuli 7 ihmistä tässä järjestyksessä: satu-maria, kati, sanni & janika syntyivät ensin.. Satu oli hyvin villi ,kati oli hyvin hauska, sanni taas hyvin viisas ja janika semmoonen pontus (; sitten saaapuivat nanne, janttu & sanna meidän kuopuksemme (-----; Nanne oli missistäydellisyyys, janttu oli lihaskimppu ja sanna pieni ötökkä. Sitten jotkut etuilivat jonossa joten tuo järjestys on sekalainen ;pp Tuossa siis pohjatarina, nyt tästä lähtee sannin kertomus pössöissä.

Sannin tarina: Olen 14-vuotias tyttö, täytän 15 vuotta lokakuun 30. päivä. Silloin olen jo hyyyyvin vanha;-----------) Olen lyhyt, olen aika viisas, olen paras kisoissa, koska olen isintyttö! Ensiapu on alaani, koska oon äitintyttö! Kutian helposti, joten don't touch ! (;; Suutun myös hyvin helposti joistakin tietyistä asioista varsinkin! MURR ;P Olen myös hyvin taiteellinen, varsinkin kun itää piirtää pilakuva! (-----: Olen hyvin erikoinen myös sillä tavalla koska haluan aina KAUPPAAN!(--: mutta enhän minä ikinä osta mitään, hiih ;;;) no emmä ny enää keksi, nonniii, moro ! (:

1 kommentti: