maanantai 7. helmikuuta 2011

Esittelyssä: Janika

Heippa kaikki! :)
Mä oon 14 vuotias Janika ja mulla on menos partiota nyt kaheksas vuosi. Lupauksen oon siis järkevästi aateltuna antanu 6.12.2003. Mä oon partiossa isosiskon takia, pakkohan munkin oli pienenä mennä saman harrastukseen, joka vaikuttii niiiiiin kivalta. Ja tää partio on ollu mulle enemmän ko kivaa, jotain niin huippua!

Nyt tässä syksyllä sain meidän iki-ihanien pössöiden rinnalle semmosen superyhmän, Siilit. Siinähän haastetta riittää, 10 pientä lasta, joille pitää opettaa kaikki partiosta, ekaa vuotta kun ovat. Mutta kertaakaa en oo vissiin tullu kotiin negatiivisin mieli!

Partion lisäksi harrastan lentopalloa, kahdessa joukkueessa. Lentopalloa oon pelannu suurinpiirtein seittemän vuotta. Kivaa se on - muut saa luulla mitä ne haluaa!

Mitäs muuta musta... Aivan, tykkään valokuvata ja kirjotellakkin jotain. Ja mulla on toinenkin blogi, jota pyrin kirjottamaan kerran viikossa.
Plus sitten, mulla on tällähetkellä 5kk vanha Bretoni-pentu, Palla, joka on varastanu mun sydämen ihan täysin, vaikka osaa se simputtaakkin! :)

Eipäs mulla muuta, toivottavasti selkes nyt yhtään, että kuka mä olen. Ja toivottavasti saadaan pössöjen kanssa kymmenittäin lukijoita meille :D Kiitos ja heippa! 

ps. Pössööt on kieltämättä yks mun elämän parhaista asioista, koska nää tytöt.. me kuunnellaan toisiamme ja silleen. AAAAAAA, ootte ihania ♥ + tää blogi tais olla mun idea, otan syytteet vastaan
pps. sori kun toi kuva oo mistään partiojutusta, muttakun se kone jossa mun kaikki partiokuvat on, ei suostu menemään nettiin!

1 kommentti:

  1. Mistä kennelistä Palla on? Meil on kans Bretonivanhus kotona, ne on nuorina melkosen vilkkaita!

    VastaaPoista