tiistai 8. helmikuuta 2011

Esittelyssä: Janttu

Heippa vain kaikille!

Mä oon siis Janttu(Janina, harva tietää mun oikian nimen:D) joka on harrastanu partiota reilut neljä vuotta ja vielä kaikki vuodet mun pössöjen kans. Luonteelta oon aika sosiaalinen riippuu vähä, huumorintajuunen, huono ymmärtämään asioita :D, aiva hauskaki välis. Mutta mitäs vielä oon muutenki kyllä niin huono kirjottamaan, noh partion lisäksi harrastan kädenvääntöä, zumbaa ja hevoostelua. Ja onhan mulla pienen pieni lapsonenki nimittäin mun hamsteri nimeltä verneri joka on niin söpö pallero <3


No mitenkäs mä partioon, partiokaverithan mua pyyteli ja sitte päätin kokeella ja siitä se lähti. Pääsinki aiva ihanaan ryhmään, voi että ku tuli hyvä säkä meillä on aina nimittäin ollu niin hauskaa ja leppoosaa. Ollaan tehty niin paljo kaikkia yhdes ja koettu ja ollaan me suoritusmerkkejäki saatu vuosien varrella! Mutta mä niin rakastan näitä tyttöjä että en mäkää vaihtaisi mihinkään mutta tietenki jos olis hyvä hinta ::D no ei. Mutta nyt mä en jaksa enää kirjootta liian vaivalloosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti