tiistai 8. helmikuuta 2011

Esittelyssä: Nanne

kesällä -10
Heissan! Viimeinen Pössöiden (jos johtavia osapuolia ei lasketa) jäsen on sitten tässä. Partion aloitin ykkösellä, mutta sillon se ei oikein vielä sytyttänyt ja sen yhden vuoden jälkeen lopetin. Parin vuoden päästä kaverit alkoi sitten sanoa, että sun pitää tulla takasin, meillä on nyt niiiiin kivat vetäjät ja ryhmä! Ja niinhän mä tulin, ja se on ollu yks mun parhaimmista päätöksistä. Näiden likkojen kans on tullut niiiin monia muistoja, ja aina vaan sama meno jatkuu. On kierretty kisoja, vaelluksia, pidetty kaunistautumis-iltoja, Meksiko-iltoja, majaretkiä ja vaikka mitä! Satu, tuossa haastoi kertomaan parhaan partiomuistonsa, mutta nyt kun mä tätä ajattelen niin on tosi vaikeeta keksiä mitään yhtä.. Ehkä viime kevään piirikisat, jotka voitettiin, ne nyt päällimäisenä ainakin on jäänyt mieleen.
    Luulen, että meidän ryhmästä oon se, joka tulee siihen viereen vinkumaan, että tuo viiva on vinossa ja tää on väritetty väärällä värillä. En nyt ehkä ihan näin radikaalisti, mutta silti pidän huolen siitä ettei tehä liian hutiloiden ja huonosti ;) Muuten voisin kuvailla itseäni iloiseksi, hyvässä seurassa puheliaaksi ja luovaksi persoonaksi. Partio on ehkä muutenki muuttanut mua niin etten välitä mitä muut siitä/itsestäni sanoo ja sen avulla on päässyt mukavasti kiertämään Suomeakin aina välillä.
   Vedän myös ensimmäistä vuotta omaa sudenpentu-ryhmääni nimeltä Pandat, ne on tuollaisia suloisia, useimmat kakkosluokkaisia tyttösiä. Vaikka välillä tuntuu, ettei meinaa innostaa, niin kun vain paikalle pääsee niin heti tulee mukavaa. Tämän lisäksi käyn aika usein zumbailemassa ja sen sellaista. Sitten vielä ruoanlaitto, piirtäminen&käsityöt ylipäätään on sellaisia asioita joista pidän. Mulla on myös oma blogi, jonne kirjoittelen vähän omasta elämästä ja mun ajatuksista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti